Структура
Трамвайне депо № 1
Відкрито в 1910 році. Депо є експлуатаційно-ремонтним та на сьогоднішній день обслуговує 5 трамвайних маршрутів.
На балансі експлуатаційного трамвайного депо №1 числиться модельний ряд наступних трамвайних вагонів: К-1, К-1М, Татра-Юг Т6В5, TatraТ-3R.P, TatraТ-3 SU, Tatra Т-3 SUCS, Tatra Т-3 А , ГС-4-(снігочисти),вагон РЕТРО (для надання транспортних послуг населенню для проведення святкових і урочистих подій і т.д.),Т-3 КПВ-ОД (типу «Каштан», «Odissey» та «Odissey Max»).
Основні завдання депо:
- Забезпечення технічного діагностування, проведення технічного обслуговування, виконання планових і не планових ремонтів рухомого складу трамваю.
- Проведення капітально-відновлювального ремонту / модернізації / рухомого складу трамвая, відпрацьованого встановлений технічний ресурс.
- Забезпечення технічної готовності рухомого складу трамвая до випуску і його працездатного стану на маршрутах протягом зміни і відповідно до запланованих службою руху рейсами.
- Забезпечення виконання встановленого плану перевезення пасажирів закріплених маршрутах і збору виручки / доходів від перевезення пасажирів.
Місцезнаходження депо № 1: м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Трамвайне депо №2
Обслуговує 12 трамвайних маршрутів. На балансі експлуатаційного трамвайного депо №1 числиться модельний ряд наступних трамвайних вагонів: TatraТ-3R.P, TatraТ-3 SU, Tatra Т-3 SUCS, Tatra Т-3 А , ГС-4 та ВТК-24-(снігочисти),Т-3 КПВ-ОД (типу «Каштан», «Odissey» та «Odissey Max»).
Основними завданнями депо є забезпечення технічного діагностування, виконання планових і не планових ремонтів рухомого складу трамваїв, проведення капітально-відновлювального ремонту (модернізації) рухомого складу трамвая. Забезпечення розстановки, відстою і збереження рухомого складу трамвая, що знаходиться на балансі трамвайного депо № 2.
Місцезнаходження депо № 2: м.Одеса, 1-й Польовий провулок, 1
Тролейбусне депо
Обслуговує 14 тролейбусних маршрутів. На балансі тролейбусного депо числиться модельний ряд наступних тролейбусних машин: ЮМЗ Т-1, ЮМЗ Т-2, ЗиУ-682, TROLZA-5265, Богдан Т70117, Шкода 14 Tr, Шкода 21Tr, БКМ-321 .
На сьогоднішній день тролейбусне депо є наймолодшим в підприємстві, попри про це, на його долю випадає майже половина маршрутів міста, так склалося історично, тому що у радянські часи дуже багато трамвайних маршрутів були замінені тролейбусними. У тролейбусному депо найбільша кількість транспорту який доступний для перевезення маломобільних громадян містом Одеса.
Місцезнаходження депо: м.Одеса, вулиця Інглезі, 5.
Учбово-курсовий комбінат
Готує майбутніх водіїв трамваїв, тролейбусів. (більш детальна інформація на вкладці - Про нас- Навчання ). Якщо Ви шукаєте стабільну роботу, гідну зарплату, соціальний пакет, пільгову пенсію та впевненість в завтрашньому дні звертайтесь за адресою: місто Одеса, комунальне підприємство «Одесміськелектротранс», вул. Водопровідна 1, учбово-курсовий комбінат.
Місцезнаходження: м.Одеса, вул. Водопровідна,1.
Служба руху
Служба руху є структурним підрозділом КП "ОМЕТ" і заснована одночасно з ним. До функціональних обов'язків служби руху входить: забезпечення організації і оперативного управління рухом міського електротранспорту, облік і контроль руху міського електротранспорту ,розробка і складання раціональних розкладів руху МЕТ, вивчення пасажиропотоків, внесення за їх результатами змін в розклад руху, забезпечення обліку і контролю виконаний рух, організація і здійснення роботи по реалізації постійних проїзних квитків МЕТ, виконання встановленого плану збору виручки від реалізація постійних проїзних квитків.
Місцезнаходження: м.Одеса, вул. Водопровідна,9.
ВРМ
(Вагоно-ремонтні майстерні). Головною майстернею підприємства є вагоноремонтні майстерні, у яких ведеться капітальний ремонт усього дійсного транспорту підприємства та будівництво нових фірмових вагонів «Одиссей» та найдовшого трамваю України «Одисей Макс».
Місцезнаходження: м. Одесса, Олексіївська пл., 21А
МСЧ
Основними завданнями медико-санітарної частини є максимальне наближення до місця роботи ,кваліфікованої і спеціалізованої медичної допомоги робітникам ОМЕТ, розробка і проведення заходів, спрямованих на оздоровлення умов праці і побуту, попередження і зниження професійної захворюваності, виробничого травматизму, захворюваності з тимчасовою втратою працездатності і інвалідності.
Місцезнаходження: м. Одеса, вул. Вознесенський провулок, 23
ЖЕО
Важливим чинником для іногородніх при виборі КП "ОГЭТ", як місця роботи, являється наявність у підприємства свого гуртожитку.
Сучасний гуртожиток розташований за адресою: вулиця Академіка Корольова, 16. Цей самий початок району Таїрове - популярного мікрорайону, де є абсолютно все, для комфортного і спокійного життя: відмінна транспортна інфраструктура (більше десятка трамвайних, тролейбусних і автобусних маршрутів), наявність супермаркетів, шкіл, дитячих садів і зелених зон. Звідси 20 хвилин до моря, 30 хвилин до центру міста і 10 хвилин неквапом до тролейбусного депо на вулиці Інглезі.
На території гуртожитку розташовується сучасний спортзал, де кожен співробітник КП "ОМЕТ" може безкоштовно займатися боксом, настільним тенісом, і іншими видами фізичного розвитку - для цього створені всі умови, а спортивним премудрощам навчають досвідчені тренери.
Місцезнаходження: м.Одеса , вул. Академіка Корольова,16
Музей
Музей було засновано ще у 2000 році, раніше він був розташований в маленькому приміщенні де були тільки історичні документи та світлини.
Поруч з вагоноремонтними майстернями в історичному ангарі 1911 року побудови з 2018 року працює оновлений музей історії підприємства, де у назначені часи відвідування усі бажаючі можуть ознайомитись с історією розвитку транспорту у місті Одеса не тільки у вигляді світлин, а й побувати в історичному транспорті , який колись курсував вулицями міста. (деталі на вкладці-МУЗЕЙ)
Місцезнаходження музею: м. Одеса, Олексіївська пл., 21А
Фунікулер
Пасажирський підйомник, розташований поряд з Потьомкінськими сходами в місті Одесі.
Перший Одеський фунікулер було побудовано в 1902 році біля Потьомкінських сходів і був першим фунікулером в Російській Імперії. Фунікулер припиняв свою роботу у другу світову війну, та був повність демонтований та замінений на ескалатор у 1970 року.
Урочисте відкриття відродженого фунікулера на два вагончики по 12 чоловік-місць відбулося 2 вересня 2005 року в 211-тий день народження Одеси, відтепер він знову працює для всіх бажаючих по сьогодення.
ВАРТІСТЬ ПРОЇЗДУ НА ФУНИКУЛЕРІ СТАНОВИТЬ 10 ГРИВЕНЬ.