Інформаційний центр
З березня 2019 року в КП «Одесміськелектротранс» створено новий структурний підрозділ - «Інформаційний центр», завданням якого є всебічна комунікація з громадянами і пошук нових співробітників.
Основним напрямком роботи Інформаційного центру є комунікація з громадянами. Для цього протягом семи днів на тиждень працюють оператори, які приймають дзвінки і надають на них кваліфіковані відповіді. За рік було прийнято понад 1000 звернень від громадян та жодне з них не залишилось без уваги.
Функціями рекрутингу є пошук потенційних співробітників за допомогою сучасних інструментів на ринку праці, перша співбесіда , мотивація, адаптація персоналу. На сьогоднішній день умови праці, створені в КП «ОМЕТ» є досить привабливими та конкурентними.
Інформаційний центр приймає звернення як в телефонному, електронному вигляді, так і особисто за адресою: м.Одеса, вул. Водопровідна, 1 (територія управління КП «ОМЕТ») щодня з 8:00 до 20:00 (без вихідних)
Обідня перерва з 12:00-13:00
Подання скарг відбувається у письмовому вигляді особисто /на електронну пошту/в телефонному режимі.
Розгляд звернень та зворотній зв'язок відбувається на підставі закону України про звернення громадян 393/96-ВР

