Інформаційний центр

Інформаційний центр

 

  З березня  2019 року в КП «Одесміськелектротранс» створено новий структурний підрозділ - «Інформаційний центр»,  завданням якого є всебічна комунікація з громадянами  і пошук нових співробітників.

  Основним напрямком роботи Інформаційного центру є комунікація з громадянами. Для цього протягом семи днів на тиждень працюють оператори, які приймають дзвінки і надають на них кваліфіковані відповіді. За рік було прийнято понад 1000 звернень від громадян та жодне з них не залишилось без уваги.

  Функціями рекрутингу є пошук потенційних співробітників за допомогою сучасних інструментів на ринку праці, перша співбесіда , мотивація, адаптація персоналу. На сьогоднішній день умови праці, створені в КП «ОМЕТ» є досить привабливими та конкурентними.

Інформаційний центр приймає звернення  як в телефонному, електронному вигляді, так і особисто за адресою: м.Одеса, вул. Водопровідна, 1 (територія управління КП «ОМЕТ») щодня з 8:00 до 20:00 (без вихідних)

Обідня перерва з 12:00-13:00

Подання скарг відбувається у письмовому вигляді особисто /на електронну пошту/в телефонному режимі.

Розгляд звернень та зворотній зв'язок  відбувається на підставі закону України про звернення громадян  393/96-ВР

Зв`язатися

Залиште вашi данi i ми з вами зв’яжимось

[contact-form-7 id="409"]

Залиште вашi данi i ми з вами зв’яжимось