Контакти
Інформаційний центр приймає звернення як в телефонному, електронному вигляді, так і особисто за адресою: м.Одеса, вул. Водопровідна, 1 (територія управління КП «ОМЕТ») щодня з 8:00 до 17:00 (у будні дні)
Обідня перерва з 12:00-13:00
Подання скарг відбувається у письмовому вигляді особисто /на електронну пошту/в телефонному режимі.
Розгляд звернень та зворотній зв'язок відбувається на підставі закону України про звернення громадян 393/96-ВР
Адреса:65007, м. Одеса Водопровідна, 1
Інформаційний центр:+38 (048) 7 886 886+38 (048) 717 54 54 +38 (094) 921 98 86
Електронна пошта: info@oget.od.ua
Місцезнаходження:Дивитися на карті