Проект: «Міський громадський транспорт в Україні»
Підпроект: «Магістральний трамвайний маршрут прямого сполучення «Північ-Південь»
Запрошення на участь в міжнародному тендері щодо постачання нових багатосекційних зчленованих трамваїв з низьким рівнем підлоги та супутніх послуг для м. Одеса
Україна – місто Одеса
Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» (надалі – «Покупець»), має намір використати кошти кредиту Європейського інвестиційного банку (надалі – «Банк») для фінансування своїх витрат за проектом «Міський громадський транспорт в Україні», підпроект: «Магістральний трамвайний маршрут прямого сполучення «Північ-Південь» (надалі – «Проект»). ПДВ та, у разі наявності, митні збори на готові товари не підлягають фінансуванню за кошти Банку і будуть сплачені Покупцем.
Цим Покупець запрошує правочинних постачальників подати свої пропозиції в запечатаному вигляді щодо наступного контракту, який фінансуватиметься частиною кредитних коштів.
Контракт номер OTP-2r «Закупівля, доставка та введення в експлуатацію нових багатосекційних низькопідлогових зчленованих трамвайних вагонів та супутні послуги», включаючи:
- постачання 12 нових трамвайних вагонів, розрахованих на ширину колії 1524 мм, 100% низької підлоги, багатосекційних, зчленованих, довжиною 26 – 32 м, шириною 2,5 метри, сумарною місткістю не менш 250 пасажирів (AW3)
- постачання обов’язкових запасних частин і витратних матеріалів;
- постачання обладнання та інструментів для технічного обслуговування та ремонту;
- постачання технічної документації и надання супутніх послуг (навчання персоналу, введення в експлуатацію та гарантійне обслуговування);
- графік поставки трамваїв: перша поставка не пізніше 52 тижнів, завершення поставок не пізніше 76 тижнів з дати підписання договору. Конкурсні ціни повинні бути представлені на умовах поставки EXW/CIP, DDP Incoterms 2010, кінцевий пункт призначення для поставки: трамвайне депо №1, Водопровідна вул., буд. 1, Одеса, Україна.
Тендерні заявки приймаються одним лотом.
Участь у торгах на контракт, фінансування якого здійснюється кредитними коштами Банку, відкрита для компаній з будь-якої країни. Тендерна процедура здійснюється у відповідності до Керівництва ЄІБ із закупівель, (https://www.eib.org/en/infocentre/publications/all/guide-to-procurement.htm). Для тендерної процедури є прийнятним національний механізм правового захисту.
Контракт має бути присуджено Учаснику торгів, який подав тендерну пропозицію, яка в істотній мірі відповідає вимогам тендерної документації та має найменшу оціночну вартість товарів і послуг, за умови визнання його таким, що володіє необхідною кваліфікацією для задовільного виконання Контракту.
Покупець застосовує преференційну надбавку в розмірі 15% (п’ятнадцять відсотків) щодо товарів, вироблених або виготовлених в Україні (визначається як не менше ніж 30% місцевого виробництва).
Для отримання права на присудження контракту учасники торгів повинні задовольняти наступні мінімальні критерії:
- Учасник торгів відповідає вимогам правочинності, а саме: відсутній конфлікт інтересів, не проголошений неправочинним Банком, не є зареєстрованим в країні або не є представником таких іноземних компаній, на які поширюються фінансові санкції, введені ЄС або самостійно, або відповідно до фінансових санкцій, рішення про які було прийнято Радою Безпеки ООН на підставі статті 41 Статуту ООН)
- Учасник торгів не допускав системного невиконання договірних зобов’язань протягом останніх 5 (п’яти) років. Всі судові процеси, які тривають, не повинні разом становити понад 10% власного капіталу учасника торгів
- Учасник торгів повинен представити документи закінченої аудиторської перевірки, балансову звітність за 2017-2020 рр. щоб довести надійність свого фінансового становища і довгострокову рентабельність діяльності.
- Учасник торгів повинен мати мінімальний середньорічний оборот в якості генерального підрядника (що розраховується за рахунками, виставленими за завершену і поточну поставку товарів і надання послуг) за останні 3 (три) роки в обсязі не менше ніж 7 (сім) млн. євро в еквіваленті.
- Учасник торгів повинен надати докази того, що він може отримати або має в своєму розпорядженні ліквідні активи, незакладену нерухомість, кредитні лінії та інші фінансові кошти, що дозволяють йому забезпечити наявність оборотних коштів для виконання поставок згідно з договором в сумі, що становить не менше 10 (десяти) млн. євро в еквіваленті, беручи до уваги наявні в учасника торгів зобов’язання за іншими договорами
- Учасник торгів повинен надати докази наявності у нього досвіду успішного виконання поставок підприємствам, які здійснюють пасажирські перевезення трамваями в кількості не менше 10 од. нових 100% низькопідлогових зчленованих трамваїв будь-яких моделей за останні 5 (п’ять) років.
- Учасник торгів або, в разі, якщо учасник торгів не є самим виробником, виробник пропонованих трамваїв повинен також мати досвід виготовлення та успішних поставок на підприємство або підприємства, що здійснює (-ють) пасажирські перевезення трамваями, не менше 10 нових трамваїв запропонованих на конкурс (з такою ж конструкцією кузова, типом конструкції візків, системою управління і типом вузлів зчленування).
- Учасник торгів повинен мати не менше 5 (п’яти) років досвіду виробництва трамваїв будь-якої моделі
- Виробник трамваїв, що пропонуються учасником в конкурсній заявці, повинен мати відповідні виробничі потужності (цехи, склади, верстати, виробниче обладнання) в своїй власності або в довгостроковій оренді для виробництва трамваїв
- Виробник повинен мати всі діючі ліцензії на виробництво трамваїв, передбачені в країні перебування виробника; виробництво трамваїв має бути чинним на дату розкриття конкурсних заявок
- Учасник торгів повинен мати авторизований виробником трамваїв центр технічного обслуговування в Україні для надання гарантійних і пост-гарантійних послуг або повинен за чотири місяці до першої поставки трамваїв укласти договір з третьою стороною в Україні для надання гарантійних і пост-гарантійних послуг. Документальні підтвердження повинні бути представлені у складі конкурсної заявки (у формі інформації про наявні центри в Україні чи декларації про наміри з боку постачальників послуг технічного обслуговування в Україні).
- Виробник трамваїв, що пропонуються учасником в конкурсній заявці, повинен мати сертифікат відповідності менеджменту якості (ISO 9001 або еквівалент) и сертифікат системи управління впливом на навколишнє середовище (ISO 14001 або еквівалент).
Якщо учасником торгів виступає спільне підприємство, консорціум чи асоціація (СПК) повинні відповідати таким мінімальним кваліфікаційним вимогам:
- Щонайменше один з партнерів СПК повинен відповідати 60% кваліфікаційних критеріїв щодо середньорічного обороту і фінансових ресурсів, які вказані висче.
- Кожен с партнерів СПК повинен відповідати мінімум 20% кваліфікаційних критеріїв щодо середньорічного обороту і фінансових ресурсів, які вказані висче.
- СПК має в цілому відповідати критеріям з досвіду поставок, а також правочинності і фінансового стану, зазначеним висче, у зв’язку з чим по кожному партнеру повинні бути представлені відповідні дані, що визначають можливості СПК. Кожен партнер СПК, у свою чергу, повинен відповідати вимогам з фінансового стану, правочинності та судових проваджень.
Повний комплект тендерної документації можна отримати за нижчезазначеною адресою, після сплати внеску, який не підлягає відшкодуванню у розмірі 200 (двісті) євро (включно з ПДВ), або еквівалентної суми в українській гривні за курсом обміну Національного банку України на день переказу коштів.
Оплата цього невідшкодованого внеску проводиться банківським переказом на рахунок:
Отримувач: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс», код ЄДРПОУ 03328497
Рахунок отримувача в UAH / EUR: UA 53 320478 0000026009924421337
Банк отримувача: АБ «Укргазбанк», Україна, Київ, МФО 320478, SWIFT code: UGASUAUK
Банк-кореспондент в EUR: Deutsche Bank AG, SWIFT code: DEUTDEFF,
Рахунок отримувача у банку- кореспонденту: 100 9470808 00
На підставі отримання відповідного підтвердження про оплату невідшкодованого внеску, тендерна документація може бути отримана в офісі Покупця або відправлена кур’єрською службою, на адресу, що вказана в письмовому запиті. Покупець не несе відповідальності за доставку в такому випадку.
Усі тендерні пропозиції повинні супроводжуватися забезпеченням тендерної заявки в сумі не менш EUR 400 000 (чотириста тисяч євро) або еквівалента в іншій вільно конвертованій валюті або в українських гривнях за курсом Національного Банку України на дату випуску гарантії.
Усі тендерні пропозиції повинні бути доставлені за вказаною нижче адресою, не пізніше 7 вересня 2021 року 12:00 за Київським часом в запечатаних конвертах. Тендерні пропозиції будуть розкриті в присутності представників учасників тендеру, які побажають бути при цьому присутніми.
Потенційні учасники торгів можуть отримати додаткову інформацію, а також придбати тендерну документацію за наступною адресою:
Покупець: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс»
Адреса покупця: вул. Водопровідна, д. 1, Одеса, 65007, Україна
Контактна особа: Начальник відділу розвитку Каташинський Олександр Валентинович
Секретар конкурсної комісії Мандрус Інеса Сергіївна
Тел .: +380 48 7175422, +380 48 7175400 (приймальня)
E-mail: kpomet@ukr.net
Project: Ukraine Urban Public Transport Project 2015-0503
Sub-project “North-South” main arterial tram route of direct connection”
Supply of new multi-section, articulated low floor trams
and related services for Odessa city
Ukraine – City Odessa
Invitation for Tenders
Communal Enterprise “Odesmiskelektrotrans” (hereinafter referred to as ‘the Purchaser’) intends to use part of the proceeds of a loan from the European Investment Bank (hereinafter referred to as ‘the Bank’) towards the cost of its Urban Public Transport Project, Sub-project “North-South” main arterial tram route of direct connection” (hereinafter referred to as ‘the Project’). VAT and, if relevant, customs duties on finished goods are not eligible to the Bank financing and will be paid by the Purchaser.
The Purchaser now invites sealed tenders from eligible suppliers for the following contract to be funded from part of the proceeds of the loan.
Contract number OTP-02r: Supply of new multi-section, articulated low floor trams and related services, including:
- supply of 12 new city tramway vehicles, built for track’ broad of 1524 mm, 100 % low floor, multi-section, articulated, length of 26 – 32 m long, 2.5 m width, with total overall capacity of min. 250 passengers (AW3);
- supply of mandatory spare parts and consumables;
- supply of workshop tools and equipment for maintenance and repair of tramways;
- supply of technical documentation and other services (training, comissioning, warrenty services);
- delivery schedule: first delivery – not later than 52 weeks, last delivery – not later than 72 weeks from the date of contract signing. The tender prices shall be quoted in EXW / CIP, DDP Incoterms 2010, final place of destination is Tram depot, #1, Vodoprovodnaya, Odessa, Ukraine.
Tenders are invited for one lot.
Tendering for contracts that are to be financed with the proceeds of a loan from the Bank is open to firms from any country. The tender procedure will be carried out in line with the EIB guide to procurement (https://www.eib.org/en/infocentre/publications/all/guide-to-procurement.htm). The national remedy mechanism is applicable to the tender procedure.
The Purchaser will award the contract to the tenderer whose offer has been determined to be the lowest evaluated tender for the goods and services proposed and is substantially responsive to the tender document, provided further that the tenderer is determined to be qualified to perform the contract satisfactorily.
The Purchaser will apply a 15% margin of preference for goods manufactured or produced in Ukraine (defined as having at least a 30% local content ex-factory).
To be qualified for the award of a contract, tenderers must satisfy the following minimum criteria:
- tenderers shall meet the eligibility requirements: no conflicts of interests, not having been declared ineligible by the Bank, not being registered in a country or being representatives of such foreign companies, subject to financial sanctions imposed by the EU, either autonomously or pursuant to the financial sanctions decided by the United Nations Security Council on the basis of article 41 of the UN Charter;
- tenderers shall not have a consistent history of contractual non-performance within the last 5 years. All pending litigation shall in total not represent more than 10 % of the tenderer net worth;
- the audited balance sheets or if not required by the law of the tenderer’s country, or other financial statements acceptable to the Purchaser, for the years 2017 – 2020 to demonstrate the current soundness of the tenderer’s financial position, showing long-term profitability;
- the tenderer must have an minimum average annual turnover as prime Supplier (defined as billing for Goods and Services delivered and under delivery) over the last 3 years shall be EUR 7 (seven) million equivalent;
- the tenderer shall demonstrate that it has access to, or has available, liquid assets, unencumbered real assets, lines of credit, and other financial means sufficient to meet the production cash flow for the contract estimated as not less than EUR 10 (ten) million equivalent, taking into account the Tenderer’s commitments for other contracts;
- The tenderer must have the successful experience of the execution of the deliveries to operators, providing passenger tram transportation services, of new 100% low-floor articulated tramcars of any model in a quantity of not less than 10 (ten) units in the last 5 years.
- The tenderer or, in case the tenderer is not the manufacturer himself, the manufacturer of proposed tramcars shall also have experience in manufacturing and successful deliveries to operator or operators, providing passenger tram transportation services, of at least 10 new tramcars proposed in the tender (with the same body construction, bogies type, control system, type of articulation joints).
- Manufacturer of the proposed tramcars shall have at least 5 (five) years of experience in manufacturing of tramcars of any model.
- Manufacturer of the proposed tramways shall have production capacities (workshops, warehouses, machine tools and equipment) in its ownership or long-term lease for production of tramways.
- The manufacturer shall have all valid licenses for the production of tramways required in the country of the manufacturer; Tramways manufacturing plant shall be in operation (active) on the tender opening date.
- The tenderer shall have authorized local maintenance facility in Ukraine for warranty and post-warranty services or will arrange (four months before the delivery of the first tramways) a legally binding contract with a third-party maintenance provider in Ukraine to provide warranty and post-warranty services. Documentary evidence of the required capability shall be submitted as a part of the tender (in form of information to available facilities in Ukraine or a letter of intent with a third-party maintenance provider in Ukraine).
- Manufacturer of the proposed tramways shall have a certificate of quality management system (ISO 9001:2015, or its equivalent) and a certificate of environmental management system (ISO 14001, or its equivalent).
Joint venture, consortium, or association (JVCA) shall satisfy the following minimum qualification criteria:
- at least one partner of JVCA shall meet 60 % of all the above referred qualification criteria on average annual turnover and financial resources;
- each partner of JVCA shall meet at least 20 % of all the above referred qualification criteria on average annual turnover and financial resources;
- JVCA shall meet in whole criteria for experience, as well as the eligibility and financial situation referred to above, the corresponding data, that defines the overall capacity of the JVCA, shall be specified for each partner. Each JVCA partner shall meet the requirements for historical financial performance, eligibility and trials.
A complete set of tender documents may be purchased on the submission of an application at the address below upon payment of a non-refundable fee of 200 EUR (two hundred euro), including VAT or equivalent in Ukrainian Hryvnia (UAH) at the National Bank of Ukraine exchange rate the day of transfer.
Payment of this non-refundable fee is to be made by bank transfer to:
Payee: Communal Enterprise “Odesmiskelektrotrans”, identification code: 03328497
Payee’s account in UAH / EUR: UA 53 320478 0000026009924421337
Payee’s Bank: JSB “UKRGASBANK”, Ukraine, Kiev, branch Bank code (MFO): 320478, SWIFT code: UGASUAUK
Correspondent bank for payments in EUR: Deutsche Bank AG, SWIFT code: DEUTDEFF,
Payee’s Bank correspondent account: 100 9470808 00
Upon receiving appropriate evidence of payment of the non-refundable fee, the tender documents may be collected from the Purchaser’s office at the address given below or the documents will be promptly dispatched by courier to the address, indicated in the written request, but no liability can be accepted for loss or late delivery.
All tenders must be accompanied by a tender security of EUR 400,000.00 (four hundred thousand) or its equivalent in another convertible currency or Ukrainian Hryvnia at the exchange rate of the National Bank of Ukraine on the date of issuance.
The tenders must be delivered to the address below on or before 07.09.2021, 12:00 (local time), at which time they will be opened in the presence of those tenderers’ representatives choose to attend. Due to the coronavirus lockdown, further instruction on tender opening procedure will be provided to the Tenderers in due course.
Prospective tenderers may obtain further information from, and also acquire the tender documents at, the following address:
Purchaser: Communal Enterprise „Odesmiskelektrotrans“
Contact person: Mr. Alexander Katashinsky, Head of Department of Enterprise Development
Ms. Inessa Mandrus, Secretary of the tender commission
Address: #1, Vodoprovondaya Str., Odessa, 65007, Ukraine
Phone: +380 48 7175422, +380 48 7175400 (reception)
E-mail: kpomet@ukr.net